کلاس اولی

تجربیات تدریس من در کلاس اول

کلاس اولی

تجربیات تدریس من در کلاس اول

کلاس اولی

باسلام و درود خدمت شما بازدیدکنندگان ارجمند. ضمن عرض خوش آمدگویی به شما سروران عزیز خوش حالم که میزبان حضور گرمتان هستم. اگر نظر یا پیشنهادی دارید من را از نظرات خود بی نصیب نگذارید.

کلاس اول

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ق.ظ

در آموزش نشانه ها باید دقت کنیم که به هر نشانه صدای کسره  ندهیم در نشانه ها شش صدا است که دارای صدای بلند می باشد مثل نشانه ی اول کلمات آب ..انار ..اتاق. ایران  ..امروز...او..   در این کلمات صدای اول را هر چه بخواهیم می توانیم بکشیم مثل آاآااآااااااااا

به این  صداها مصوت وبه بقیه صدا ها صامت می گویند  این فقط برا اولیا است در باره صامت ومصوت به فرزند تان نباید چیزی بگویید  شما باید یاد بگیرید که در زبان فارسی  صامت ها به کمک مصوت ها خوانده می شودبرای مثال

ابادان..  ا ......ب   با .  ا  می شود با 

و د.. با..   ا     می شود  ... دا  

 پس می خواند آ ..با....دا...ن.... آبادان

پس کود ک باید موقع خواندن باید دو صدا را با هم بگویید  تا در خوا ندن  روان بخواند

 این فقط امادگی بود برای اولیا  اگر سوالی داشتید در خدمت هستم

نشانه همان صدااست.....نگاره هم همان لوحه یا تصویر های اول کتاب فارسی است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
صدیقه سامعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی