تدریس صداهای بعدی
درس بعد توت است
روال یادگیری بچه ها ما نند درس های قبلی می باشد 1..باید بچه ها در مورد کارت ها مثلا در این درس درمورد میوه ها تا جایی که امکان دارد صحبت کنند در مورد میو ه های تابستانی زمستانی کلمه مرکبات کمک کردن شستن میوه ها واین که میوه چه اندازه برای ما مفید است
2بعد خودمان کامل می کنیم با کلمات جمله می سازند...3. صدای مورد نظر را معرفی کرد می نویسم ترکیب صامت و مصوت را می گوییم ب با ..و...بو.. د.....با ....و ... دو م....با....و.. مو ....س...با ....و... سو...به همین ترتیب مثل کتاب جدول هم می کشیم
در این درس مسئله ی مهم این است که توضیح دهیم که او به جای اسم می اید چند مثال برای بچه ها می زنیم ...مثل ..وقتی شما تعریف می کنید همش اگر بگویید مریم دختر خوبی است مریم مهربان است . مریم زرنگ است همه خسته می شوند از این همه مریم گفتن ما در زبان فارسی به جای این همه مریم می گوییم مریم مهربان است او زرنگ است او جای اسم امده باید به همین صورت مثال بزنیم تا متوجه شوند