کلاس اولی

تجربیات تدریس من در کلاس اول

کلاس اولی

تجربیات تدریس من در کلاس اول

کلاس اولی

باسلام و درود خدمت شما بازدیدکنندگان ارجمند. ضمن عرض خوش آمدگویی به شما سروران عزیز خوش حالم که میزبان حضور گرمتان هستم. اگر نظر یا پیشنهادی دارید من را از نظرات خود بی نصیب نگذارید.

امادگی برای مدرسه

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ب.ظ

در روز   شکوفه ها فرزند خود را با شادی همراهی کنید اصلا لزومی ندارد .شما در مورد چیزی که در ذهن بچه نیست برای او توضیح دهید  .که اگر او از چیزی نمی ترسد  این ترس در او بوجود    نیاورید  . اگر فرزندتان دل نگرانی داشت و اصرار داشت که شما در مدرسه باشید با او همکاری کنید حتی اگر این مسئله به ماه مهر هم کشید به او کمک کنید  کتاب های او را با جلد های شفاف مرتب کنید چون بچه های کلاس اول بیشتر کتاب ها را در اول سال با عکس روی جلد می شناسند من با تجربه ی کمی که دارم در طول سال تحصیلی در خدمت شما هستم واز دو روز به مهر  در درس ها به شما کمک می کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶
صدیقه سامعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی